Korhaz

Eletem elso korhazi tartozkodasa harom napig tartott, es nagyon pozitiv volt. Segitokesz es kedves volt mindenki, az osszes orvos es nover. A kaja tok finom, raadasul annyi, amennyit eselyem sem volt megenni. Megis orultem, amikor ma reggel mondtak, hogy elmehetek, es ez attol volt, hogy a szobaban kicsit magasra nott a stressz-szint, igy ket ejjel alatt kb. 8 orat aludtam. Negyen voltunk, ketten meg terhesek, mindkettonel komplikacio, ketten meg mar szultunk, es a masik nonel ott lehetett a babaja. Az egyik terhes holgy sokat sirdogalt, mert feltette a babajat, a masiknak szornyen fajt a rengeteg kezeles, amit kapott. Tegnap delutan elobbi holgy, legyen A., elbodult, amikor a kisbaba felsirt, hogy az anya vigye mar el a csecsemosokhoz, mert igy nem lehet pihenni. Az anya nyilvannem vitte. A. este is orditott egyszer ugyanezert, pedig amugy a baba ritkan es keveset sirt, es nekem inkabb volt megnyugtato a hangja, mint idegesito. A masodik kiabalas utan mar viszont minden nyekkenesre gorcsbe ugrott a gyomrom, hogy modst A. megint mindjart ordit. Es ma hajnali 5 elott megint erre a jelenetre ebredtem, de olyan komoly volt a hangero, hogy bejott az orvos.

Igazabol megertem mindkettot: A. aggodott, teljes csondet szeretett volna, viszont ez egy bababarat korhaz, es ha az en lanyom velem lehetett volna, hat ot se sokat lattak volna a csecsemosok.

Arra jottem ra, hogy a korhazi pihenes nem ugy pihenes, hogy csend van meg sotet, es alszol, hanem ugy, hogy nem kell dolgozni jarni, hazimunkat vegezni, fozni, egy csomo mindent megcsinalnak helyetted, de annyira sokfele ember van egy szobaban, hogy lehetetlen a teljes csend es beke.

Szoval azert orultem, hogy ma mar nem ott alszom. Flora meg igen, de a kozeleben vagyunk.

Megjegyzések

  1. Napjában többször idekukkantottam, van e újabb bejegyzés.
    Örülök, hogy van. :)
    Mondjuk a böszmék elkerülhetnének egy darabig... de attól tartok, ez Flóra növekedésével csak rosszabb lesz... (ld. más anyukák...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3

      Amikor A. nekem kezdte szapulni az anyukát, hogy milyen egy hülye már, mennyit tologatta azt a gyereket, pedig az nem játékbaba, hanem egy élőlény, akkor nem mondtam neki, hogy azért tologatta annyit, hogy A. kicsit kevesebbet ordítson, csak azt említettem meg, hogy minden anyuka más, mindenki máshogy gondoskodik a babájáról.

      Ó, hát abban biztos vagyok, hogy ha valamikor bekerülök egy olyan közösségbe, ahol anyák vannak, akkor menni fog a hasonlítgatás, hogy kinek a gyereke mit tud, amit a másiké nem, és ki mennyivel jobb anya, mint az összes többi, mert ezt vagy azt mennyivel jobban csinálja. Csak abban bízom, hogy olyan vagyok, mint anyukám, és engem sem fog izgatni egy percig sem, hogy más anyáknak hülye szempontok alapján milyen véleménye alakul ki rólam.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai