Elakadt könyvek

Nagyon ritka, hogy ne bírjak végigolvasni egy könyvet, de most kettő ilyen is akad.

Az egyik a Fecskék és Fruskák második része, amit azért sajnálok, mert gyerekkoromban nagyon szerettem az első kötetet, és izgatottan vártam, hogy kezembe kapjam a másodikat, és nagy csalódás, bár azt nem tudom pontosan, miért. A könyv negyedénél akadtam el, pár hetente haladok vele 10-20 oldalt, de ennyi.

A másik a Koldus és királyfi, amit azért sajnálok, mert Mark Twaint nagyon szeretem, és eddig még minden könyvét nagyon élveztem. Nem tudom, ezzel mi lehet a bajom, de rettentően nyögvenyelősen megy. Pedig ráadásul fontos regény, az első a helycserés típusból. A felénél akadtam el, pár hetente haladok vele négy-öt oldalt, de ennyi.

Igyekszem még év vége előtt átvergődni mindkettőn, de hááát...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai