Harry Potter 20

Szóval az van, hogy 20 éves lett a Harry Potter. Én minden bizonnyal 18 éve ismertem meg (akkor adták ki magyarul), de hát azért... Durva. Ez egyébként az egyetlen olyan könyvsorozat, amit kétszer is elolvastam. Az tőlem nagyon szép, mert nagyon kevés könyvet olvasok el kétszer.

Megjegyzések

  1. Ó, nekem az utolsó kötet olyan, mint Joey-nak a Jóbarátokban az Elfújta a szél. "Akarod, hogy betegyük a mélyhűtőbe?"
    Soha, de soha nem leszek elég bátor elolvasni, ahogyan a hatodik részt is remegő kézzel lapoztam, oldalakat átugorva a kritikus részeknél. Nem mondanám, hogy a sorozat teljesen hidegen hagyott. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, de nagyon érdemes azt is elolvasni :) Bőven van benne ok sírásra, de szerintem nagyon jó befejezést talált ki Rowling. Hátha egyszer nálad is sorra kerül :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai