Zenék

Ezt választotta Tomi bevonulózenének:


Ezt én:


Ezt választottuk az aláíráshoz:


Sajnos az anyakönyvvezetőnél egyet sem találtak el. Tomi az enyémre vonult be, én az aláírósra, és nem tudom, Tomié egyáltalán elhangzott-e. Azért az ötlet szerintem jó volt.

Megjegyzések

  1. Imádtam a zenéiteket. :) Mondjuk az anyakönyvvezetőnél tényleg elég gyengék voltak dj ügyileg, de hát na. ;)
    Elkezdtem egy hosszú levelet, talán ma befejezem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Izgult nagyon a srác, Tomi unokatestvére, aztán, gondolom, nagyon fontos volt neki, hogy jól sikerüljön ez a része. Én is készülök ám írni neked :D Meglátjuk, ki lesz a gyorsabb :P És mindent köszönünk :)

      Törlés
    2. Ja, meg kihagytam, hogy az volt a baj, hogy nem látszott az ottani gépen a fájlok neve, én meg nem tudtam, milyen sorrendben vannak az USB-n. Szóval ebből is lett a kavarodás.

      Törlés
    3. Szegény fiú :))
      A levelem fele megvan már, a másikfele fejben, csak az idő-energia nincsenek egyenes arányban a szándékommal. :) holnap, munkában! (Na meg annyi érzés és gondolat van, hogy nehezen fogalmazódik :))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai