Ez meg az

1. Feldobta a bakancsot a telefonom. Kedden kezdte 40%-os akkutöltöttségnél, hogy újraindul, beütöm a PIN-kódot, majd amint megnyitok bármit, újraindul, és így tovább, da capo al fine. Ha a PIN-kód után semmit sem csináltam vele mondjuk egy órán át, akkor működött órákig is akár, telefonálni is tudtam rajta. Tegnap aztán szintet lépett, és most 100% töltöttség mellett azt játssza, hogy bekapcsolom, megjelenik a kijelzőn az LG logó, majd újraindul, megjelenik rajta az LG logó, majd újraindul, da capo al fine. Marha vicces, tényleg. Kedden még legalább akkor normálisan működött, ha feltettem töltőre, most már ez sem segít rajta. Mindenféléket nyomkodtam, amiket az internet bugyrai szerint ilyenkor kell, el is jutottam a recovery screenig, rá is nyomtam, hogy gyári beállítások visszaállítása, bár sajnálnám a képet, amit arról a tortáról lőttem vele, amit Tomi nagymamája sütött nekünk, de semmi gond, a visszaállítás közben is újraindult, és azóta is újraindul, amint a logó megjelenik a kijelzőn. Van, aki szerint alaplaphiba, más szerint az akku döglött meg. Akárhogy is, nincs telefonom, király :) Poén, hogy ezt nem lehetett csütörtökön csinálni, amikor lett volna esélyem otthon szerelőhöz vinni - bár lehet, hogy azért várt keddig, hogy pénteken és szombaton tudjak vele telefonálni, mert azt mondjuk sokat kellett. Az is lehet, hogy túl sokat telefonáltam (kb. annyit, mint az előző másfél évben összesen), és attól kapott idegösszeomlást, ki tudja.

2. Van egy fordításom, amit különösen nagyon szeretek. Amikor elolvastam az eredetit, olyan jó érzésem lett tőle, úgy éreztem, ezt a könyvet mindenkivel elolvastatnám, hátha nekik is olyan jó, mint nekem. A Molyon lehet értékelést írni egy-egy olvasás után, és olyan jó látni, hogy másnak is hasonlót adott a könyv, mint nekem :) Ez itt nem a reklám helye, de ha valaki szeretne instant boldogságot, akkor Julie Buxbaum Három dolgot mondj című ifjúsági regényét érdemes keresni. Hátha nektek is jó lesz tőle :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai