Második szülinap, húsvét és Tomi szülinapja

Ezen a héten minden nap dupláztam, bent voltam a suliban negyed 9-től 5-ig, plusz kétszer még itthon is tanítottam egy-két órát, szóval meghalni sem volt időm, az estéimet Tomival töltöttem (filmeztünk, plusz egyszer kikísértük az egyik húgát a drezdai buszhoz, ezen a napon 10-re értünk haza, és utána én azonnal beájultam az ágyba), úgyhogy blogolni sem volt időm, pedig több kínás bejegyzés is várakozik piszkozatban, hátha egyszer kiegészítem képekkel, majd posztolom, és az itthoni húsvétról meg a szülinapomról is akartam írni. Ez utóbbit akkor most megteszem. (Nem mintha most lenne időm, porszívózni meg főzni kell, mert holnap jön Tomi családja, de akkor is muszáj volt leülnöm egy kicsit.)

Az én szülinapomon készült képek eléggé vállalhatatlanok lettek, mert elég gagyi a világítás a nappaliban, és este ünnepeltünk.

Ez még világosban volt, így nézett ki a húsvéti asztalunk.

Ez lett a kedvenc részletem, máskor is veszek "műfüvet."

Szóval Tomi eléggé ért a dekorációhoz meg a hangulatteremtéshez, alaposan kitett magáért most is. 

Ez egy csomó 30-as meg csillagos konfetti, valamint pontosan 30 jó tulajdonságom. Csak ennek a nézegetésével, olvasgatásával elvoltam szerintem kb. negyed órát. A kis 30-asokban meg csillagocskákban még két napig térdig jártunk, mire hajlandó voltam kidobni őket (miután egy jó adagot elraktam a cetlikkel együtt emlékbe), de minden percét élveztem.

Szülinapi puding helyes százlábúval meg pontosan 30 gyertyával, amelyek közül néhány vicces gyertya, tehát nem lehet elfújni.

Tomi a saját állítása szerint nem tud főzni, de a szülinapomra teljes menüt készített. Nekem addig a nappaliban, később a hálószobában kellett töltenem az időt, és szigorúan csak csukott szemmel jöhettem ki. Kis híján könnyekig meghatódtam azon, hogy főzött nekem. Finom is lett a vacsora, nagyon ügyes ez a pasi.

Hát, ezek után az ő szülinapi asztala kicsit üresnek tűnik, de nem akartam koppintani az ő ötletét, mert az tök óvodás, ezért tartottam magam ahhoz, amit eredetileg kigondoltam. Azért örült :)

Juj, hát ez nagyon tetszett neki, meg nekem is. Máskor is lesz ilyen, úgy döntöttem.

A tányérja fölé ragasztottam, hogy happy birthday, de happy birthdayes konfettit nem volt képem venni.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai