Azúr Ablak, Gozo (Málta)

2014-ben:


Ma:
(A Times of Malta videójából vettem) 

Itt látható egy szép videó: https://www.facebook.com/LovinMalta/videos/1932191830337302/

Nagyon szomorú vagyok, amiért összedőlt. Gyönyörű volt, szerettem. Persze, természetes folyamat, az erózió következménye, de akkor is sokkoló. Három éve még úgy saccolták a szakértők, hogy 2100-ra fog leomlani, és akkor is csak a középső, egyre vékonyodó rész, a "lába" megmarad. Nem nyertek.

Megjegyzések

  1. Ez tényleg nagyon szomorú :(
    Olyan, mintha nekünk eltűnne a Balatonunk, vagy a kékestetőnk, vagy nem tudom, annyira meseszépnek tűnt már képről is, hát még élőben?
    Vígasztaljon egy kicsit, hogy láthattad élőben. Én még sosem jártam Máltán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg olyan. Gozónak ez volt az egyik jelképe, erre volt kíváncsi a legtöbb turista. Két dolognak örülök: annak, hogy láthattam, és annak, hogy senki sem tehet a pusztulásáról.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai