Deadpool (2016)

Amikor ment a moziban, annyi jót olvastam róla, hogy lett volna kedvem megnézni, de Tomi is nagyon kíváncsi volt rá, és kérte, hogy ne nézzem meg nélküle. Végül tegnap került sorra a film.

Hát, nagyon örülök, hogy nem mentem el rá egyedül. Ez valami rettenetesen rossz volt. Alpári, patakokban folyik benne a vér, tele van marhaságokkal, és attól a néhány poéntól sem lesz vicces összességében. Sajnáltam volna, ha beülök miatta a moziba.

Tomi kérdése a végén, látva a kiakadásomat: "Akkor a második részt majd megnézzük a moziban?" De javasoltam neki, hogy inkább a testvéreivel üljön majd be a folytatásra, mert engem biztosan semmivel sem vesz rá, hogy akár ezt a filmet, akár a folytatását valaha is (újra) megnézzem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai