2016

Minden évben szokott lenni évértékelés, könyves és nem könyves változat. A könyves idén elég kurta lesz, nagy büszkeségre nincs okom, nem sikerült könyvmolyhoz méltóan tölteni az évet. Még azt sem mondom, hogy na, majd jövőre, mert ki tudja. No de. Nem biztos, hogy teljes a lista, mert csak november végén kezdtem el összeírogatni, lehet, hogy jövőre havonta lenne érdemes. Mindenesetre tökre nem unatkoztam/-tunk, és 2016 összességében jó év volt (nekünk). A formázás eléggé girbegurba, mert Excelből másoltam be a hónapokat, viszont ezen a felületen nem lehet formázni, egyesével bepötyögni a sorokat meg nincs kedvem. Ez van.


Január
- voltam újévi malacos futáson
- megismertem Tomit
- voltam hótalpas túrán
- voltunk anyuval teljesítménytúrán (18 ill. 26 km)
- voltam Imagine Dragons koncerten
- visszajöttem Bécsbe

Február

- először mentem Kartitschba Tomihoz

Március

- másodszor mentem Kartitschba Tomihoz
- voltam húsvéti nyulas futáson

Április

- elkezdtem dolgozni a kijutós játékban (ami sosem indult be)
- voltunk a szlovákikai Nagymegyeren Tomival wellnesselni
- ha már ott voltunk, beugrottunk Pozsonyba, és megnéztük a Tizenkét széket a Győri Nemzetiben

- elkezdtem dolgozni az oviban
- elkezdtem dolgozni a telefonközpontban
- 29 lettem, Tomi meg 34

Május

- ki kellett költöznöm a herzgassei lakásból
- dolgozni kezdtem a hotelben szobalányként, és nem volt jó
- először laktam együtt Tomival, és jó volt
- Blankával elmentem Rómába
Június


- csodajó éttermet találtunk Artstettenben
- eljöttem a hotelből, Maria Taferlből
- a hónap végén otthon voltam egy hetet
Július
- elkezdtem dolgozni a nyelviskolában
- megismertem Tomi legidősebb húgát, Timit
- átúsztam a Balatont
- átúsztam a Balatont 2x

Augusztus
- nyaraltunk Tomival három napot Gyenesdiáson
- megismertem Tomi többi húgát
- Timi is Maria Taferlbe ment dolgozni, így október végéig sokat voltunk együtt

Szeptember
- véget ért az első csoportom a nyelviskolában
- elkezdődött a második

Október
- az első közös Halloweenünk, faragtunk tököt, sütöttünk sütit

November
- kiköltöztem a fura lakótárs mellől
- összeköltöztünk Tomival egy hostelben
- aláírtuk a szerződést az első közös lakásunkra
- Red Hot Chili Peppers koncerten voltunk
- Quimby kocerten voltam
- Molyszülinapon is voltam
- bemutattam otthon Tomit

December
- beköltöztünk a saját lakásunkba
- Tomi bemutatott a szüleinek
- megkérte a kezem ❤
- eljöttem az oviból
- megünnepeltük az első közös karácsonyunkat, és mindketten jól éreztük magunkat

 
          

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai