Őszi kirándulás

Addig gyötrődtem azon, menjek-e kirándulni az Alfatoursszal hétvégén, hogy betelt a program, és már nem lehet jelentkezni. Meh. Ezért aztán most megnéztem, Taferl közelében milyen hosszabb túraútvonal van, találtam is egy 8,5 km-eset, és el is fogok rá menni szombaton. Vagy vasárnap, ezt még kitalálom. És kicsit szomorú vagyok, mert nagyon szeretem az Alfatourst meg a kirándulásaikat, és még sosem voltam a Kócs-hegységben. Meg vettem új bakancsot is ahelyett, ami kb. 10 éve minden túrán rommá töri a lábamat, de valahogy eddig nem volt érkezésem a lecserélésére. Persze nem mintha panaszkodni akarnék, az a bakancs Taferlben is szuper lesz, és utána is bakancs marad, szóval nem volt kár megvenni. Na, sebaj, ezt az Alfatours-túrát most buktam, cserébe mindenképp megyek valamelyik hótalpas túrájukra jövő év elején.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai