Lakótárs sokadszor

Délelőtt éppen rizst főztem az ebédemhez, amikor is nyílt a konyhaajtó, majd gyorsan be is csukódott, még mielőtt esélyem lett volna odanézni, hála az égnek. Fél perccel később megjelent köntösben a lakótársam, kicsit zavarban is volt, és a következőt mondta nevetgélve: "Nem számítottam rá, hogy van itt valaki." Azonnal felmerült az adekvát kérdés: "Oszt ugyan miért nem? Nem lakom itt? Nem fordult elő még sosem, hogy összefutottunk a lakásban?" De mivel konfliktuskerülő vagyok, és különben is az a tapasztalatom, hogy nem érdemes összeveszni olyannal, akivel naponta találkozom, pláne olyannal, akivel össze vagyok zárva*, megtartottam magamnak. De hogy miért nem tudja a meztelenkedést a saját szobájára korlátozni? Bakker, miért kell nekem attól tartani, hogy egyszer majd egy meztelen nő jön szembe a lakásban? Miért nem lehet tekintettel lenni rám?

Tudom, ne ríjak, költözzek el. Reményeim szerint már csak egy hónap. Azt már talán fél lábon is kibírom.


*Máltán az olasz srácnak egyszer szóltam vissza, hát, elég fagyos volt a hangulat abban a pár hétben, amíg még ott lakott. (De nem ezért költözött el, btw.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai