Kulka János gyógyul

Megírta több oldal, hogy bár még nem játszik a Katonában, de a társulati fotón már szerepel, és a fotót közzé is tették. Erre egy normális reakció létezik: "de jó, hogy meggyógyult, vagy legalábbis szépen gyógyul, minden jót neki". Persze lehet ennél jobban is ujjongani, ha az ember szereti Kulkát (én például pont szeretem), de ha pont nem, akkor is ez a minimum. Ehhez képest egyetlen pillantást vetettem a hozzászólásokra (ezredszer is: sose olvassunk hozzászólásokat), és mindjárt ez jött szembe: "keresd a buzit a képen". Annyira szomorú, hogy még mindig van, aki itt tart, és nem is kevés. Én úgy szeretném, ha egyszer valaki, aki komolyan képes utálni valakit a "mássága" miatt, elmagyarázná nekem, mit mond el egy emberről az, hogy homoszexuális. Csak mert én egyszerűen nem találom, milyen tulajdonságra utalhat ez. Abban viszont biztos vagyok, hogy a komment írójáról ez a megnyilvánulása nagyon sokat mond.

Persze min lepődtem meg már megint? Egy csomóan egy halálhírre sem képesek normálisan reagálni, csak megköpködni és -rugdosni a halottat, hát akkor miért pont egy örömhír hallatán normálisodnának meg? Szomorú.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai