Mint gyerekkoromban

Meg tinikoromban.

Lefeküdtem fél 11-kor, és még fél órán át olvastam Salinger Kilenc történetét. Az volt a terv, hogy egy órát olvasok, csak belealudtam. Gyerek- és tinikoromban hosszú éveken át minden egyes nap olvastam még egy-két órát lefekvés után, sőt az is megesett, hogy egyáltalán nem aludtam, hanem úgy mentem másnap iskolába, hogy előző este 9-től reggel 6-ig folyamatosan olvastam. Az a tény, hogy a Kilenc történet már tizenéves koromban is ott figyelt a polcomon (el is kezdtem, de csak egy-két oldalig jutott, valahogy nem volt hozzá hangulatom), és a gyönyörű, ízes, régi fordítás csak hozzátesz a nosztalgiához.

Nekem tök jó volt gyereknek meg tininek lenni. Na jó, tininek lenni szívás volt, ha a társas kapcsolataimat nézzük, de az olvasás emléke mindent megszépít.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai