Kemény hét ez is

Tegnap reggel kiderült, hogy ma meg holnap délelőtt is dolgoznom kell, egész nap az iskolában leszek. Ilyen utolsó pillanatos dolgok akkor vannak, ha valaki váratlanul kiesik a csapatból X időre, és egyébként jól is jönnek, mert a tanításon felül még heti 3 órát kell dolgozni, és ez csak ilyen esetekből kaparható össze. Attól függően, mennyire jön össze a kaparászás, lehetnek az embernek plusz meg mínusz órái. A pluszt nem fizetik ki, hanem jóváírják szabadság formájában a naptári év végén, olyan meg inkább ne legyen, hogy december 31-én mínuszban van valaki. Nekem az első hónapomban -12 óra jött össze, mert bár egyszer lehetett volna helyettesíteni, arról lecsúsztam (más gyorsabban válaszolt az e-mailre, ő kapta a lehetőséget), úgyhogy bőven van honnan visszajönni. No de. A lényeg, hogy most szerzek plusz 8 órát, és már jövő héten is lecsaptam egy helyettesítésre, ami újabb 4 óra, szóval augusztus közepére egálba kerülök. Hogy utána mi lesz, majd kiderül, mindenesetre szeptember egyik hetére már előirányoztak nekem +16 órát, szóval remélhetőleg minden oké lesz. Azért nem gondoltam, hogy ilyen komolyan kell majd zsonglőrködni, hogy ne legyek mínuszban. De biztos bele lehet jönni, a többieken legalábbis ezt látom.

Eredetileg úgy nézett ki, ma egész nap bent vagyok, aztán 6-tól 8-ig angolozom, aztán majd 8 után kell még óratervet írni, és jó lenne haladni a fordítással is, holnap meg bemegyek reggel 8 körül, és majd este 9-re érek haza, amikor is még óratervet kell írni, és jó lenne haladni a fordítással is. De aztán a 6-8-as tanítvány nem érkezett meg (az kicsit aggaszt, hogy azóta sem adott életjelet, pedig írtam is neki), így megírtam a csütörtöki óratervet (a holnapit még a délelőtti és a délutáni etapom közt a suliban papírra vetettem), sőt úgy belejöttem, hogy a péntekit is. Igaz, erőm nem sok maradt, és csak 20 oldalt haladtam (100 volt az eredeti terv ma estére, höhö), de így holnap este is csak nyomtatnom kell 9 után, és remélem, utána még össze tudok hozni 50 oldal olvasást. Ha az megvan, akkor csütörtökön délelőtt, este és pénteken délelőtt még a könyv végére érhetek. De szép lenne úgy menni nyaralni Tomival, hogy nem kell már a fordításon agyalni...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai