Szabadnap

Fordítottam, tanítottam, mostam, kicsit költözködtem (az előző szobából áthurcoltam még pár dolgot ide), kitakarítottam az előző szobát, amennyire tudtam (nem találtam meg a porszívót, szóval a porszívózás még hátravan), futottam (megpróbáltam megkeresni azt a futóútvonalat, amit a hotel honlapja talált, de nem jártam sikerrel, talán majd legközelebb), és teljes négy órát Tomival voltam. Ennek felében aludt, mert teljesen ki van merülve szegény, a szeme alatt olyan árkok vannak, hogy hűha, és egyáltalán, ami nem is csoda, mert igen-igen sokat dolgozik, ráadásul idióta időbeosztásban.

Megy az agyalás, hogy mi legyen, és csak egy dolog tűnik biztosnak: június 15-én felmondok, hogy június 30-án szabaduljak. A többit meglátjuk. Mindenesetre első dolgom lesz a Balaton-átúszás, úgy érzem, arra most nagyon nagy szükségem van. Nem bánnám, ha úgy alakulna, hogy most egy-két hónap Pest következik, de persze a céljaim szempontjából az lenne a legtutibb, ha összejönne az a nyelviskolai állás. Akkor egy évig nem kéne görcsölni többet az álláskeresésen, és lehet, hogy utána is kevésbé, mert egy év itteni tapasztalattal már csak könnyebb minden. Elfáradtam, és bár ma pont nem vagyok szomorú, nagyon szeretnék odabújni az anyukámhoz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai