Fantomhívás

Kb. két héten át minden nap kerestek rejtett számról a magyar számomon, mindig reggel 9 és fél 10 között. Nem vettem fel, mert egyrészt Ausztriában az nagyon drága mulatság, másrészt rejtett számról érkező hívással eleve nem foglalkozom. Eleinte csak megvártam, míg elhallgat a telefon, később kinyomkodtam a hívást, illetve az ovis napokon csak utólag láttam, hogy megint volt. Bosszús akkor lettem, amikor egyszer pont alhattam volna reggel 10-ig, és akkor is felébredtem 9-kor erre a nyomorult hívásra. Most hétvégén otthon voltam, és vasárnap reggel 9-kor is megjött a csodálatos hívás. Felvettem, beleszóltam, mire egy darabig csend volt, majd letették. Azóta nem kaptam ilyen hívást. Hát, azért ez elég fura, nem is nagyon tudom megmagyarázni magamnak, mi lehetett. Úgyhogy inkább csak örülök annak, hogy leszállt rólam, bárki volt is az.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai