Szerda

Jó kemény napom lesz, de magamnak csináltam, szóval szavam nem lehet.

Amikor felvettek a telefonálós munkára, úgy volt, hogy szabadon osztjuk be az időnket, akkor megyünk telefonálni, amikor akarunk. Nos, azóta kiderült, hogy valójában akkor megyünk telefonálni, amikor van munka, és hát munka nincs túl sűrűn. Erre a hétre három műszakot jelöltek meg, a szerda délelőttöt és délutánt meg a csütörtök délutánt. Mivel Tomi csütörtökön és pénteken lesz itt, és az annyira nem sok idő, hogy én közben megcsináljak egy teljes műszakot, ma délelőttre és délutánra kértem magam. 12 órát leszek ott, hát, izgi lesz. Vettem ma 1,5 euróért 10 darabos színes ceruza készletet, nyomtattam a netről felnőtt színezőt, és színezéssel fogok küzdeni az agyhalál ellen. (Sokáig tart, mire az automata kisorsolja az újabb telefonszámot, és ha közben az ember nem csinál semmit, nagyon gyorsan elfárad. Ezért aztán ki is van téve az irodában, hogy hozzál magaddal könyvet, sudokut, színezőt, tanulnivalót vagy bármit, amivel ezeket a két-három perceket túléled egy vagy két teljes műszakon át.) Összeraktam a kajámat is, hát, ijesztő :D 3 napi hideg élelemmel megyek. Jó, nem, igazából nem sok az, amit megeszem egy nap, csak így egyszerre látni elég komoly. Viszek egy 250 gr-os salátát, egy nagyobb joghurtot, egy almát felszeletelve, egy marék epret, pár szem málnát, egy marék sós mogyorót, pár szelet sajtot, négy kocka csokit, és azt hiszem, ennyi. De ez azért jó sok doboz meg zacskó :O

Amúgy jövő hétfőn meg kedden is brutális napom lesz, azt is magamnak köszönhetem. Hétfőn és kedden 8-tól délig mindig ovizom júliusig, és nagy szerencsémre a jövő hétre hétfő meg kedd délutánra lehet beosztani magunkat telefonálni, máskorra nem. Hát, én meg fogtam, aztán beosztottam magam mindkét napra, mert elvárják a havi 8 műszakot, és ki tudja, lesz-e még májusban 7-8 alkalom (inkább nem lesz). Úgy fog kinézni mindkét napom, hogy felkelek 6-kor, elmegyek az oviba, hazaérek 1-re, marha gyorsan betolok valami kaját, amit lehet, hogy már Pesten megfőzök, mert úgy egyszerűbb, aztán rohanok telefonálni fél 3-ra, és negyed 10 körül már haza is érek. Közben meg - ha minden igaz - egy költözést is le kell majd bonyolítanom :D Nem baj, egyszer élünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai