Viszontlátás

Pénteken a KÖKI Tescójában vásároltam, amikor egy réges-régi, ismeretlen ismerősre lettem figyelmes. Egy pasira, akivel a jedlikes pályafutásom idején hosszú évekig minden reggel ugyanazzal az 51-essel utaztunk Csepelre. Biztonsági őr volt, mindig az egyenruhájában utazott, és mindig azt gondoltam, hazafelé tart az éjszakai műszakból, de most, hogy pont a KÖKI-ben futottunk össze, már azt is el tudom képzelni, hogy Csepelen dolgozott, de kispesti volt. Azért is maradt meg ennyire az arca (már azon túl, hogy szerintem bárki megjegyezne egy olyan embert, akit évekig minden hétköznap lát), mert nagyon hasonlított nekem anyu egyik volt tanítványára, akibe én egy kicsit szerelmes voltam óvodás koromban.

Megállapítottam, hogy azért rajta is látszik a legutóbbi találkozásunk óta eltelt minimum 11 év, és eszembe jutott, vajon én is ismerős vagyok-e neki. Érdekes dolgok ezek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai