Munkaügy

A tegnapi helyre felvettek, kedden betanítás lesz :) Ez egy igen-igen geringfügig állás, de állás, és pénzt fogok vele keresni, ráadásul megszokom egy kicsit, hogy németül telefonáljak, ami nem lesz hátrány a későbbiekben sem.

Amikor épp a menetrendet böngésztem Tassenbachban az út szélén, egy hóbuckában állva, megcsörrent a telefonom. Egy iskolától írtak, ahonnan nemrég utasították el a jelentkezésemet, mondván, már találtak alkalmas jelöltet. Most megint keresnek, és jövő héten mehetek interjúra. Hogy én ettől milyen izgatott lettem...

És elvileg még az adószámom is megérkezett, amivel most már vállalhatok magántanítványokat. Elvileg, mert nem pontosan értem, mi történik, de már megkérdeztem egy hozzáértőt, remélem, hamar felvilágosít.

Úgy néz ki, lassan alakulnak körülöttem a dolgok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai