Blogdíj

Lautól kaptam iszonyú régen, de hetekkel ezelőtt, és most jutok el addig, hogy megírjam a bejegyzést. Először is köszönöm Launak, hogy rám gondolt :) Ezután kell írnom magamról 10 dolgot, amit talán nem tud mindenki, majd válaszolni Lau 10 kérdésére, és aztán írni ugyanennyit, valamint meghívni további bloggereket. Ja, a díj neve Liebster-díj, a kezdeményezés Németországból indult, és az a célja, hogy új blogokat fedezzünk fel.



Szóval.

10 dolog, amit talán nem tud rólam mindenki:
1. Gyerekkoromban nagyon szerettem volna egy kiselefántot. A padláson tartottam volna.
2. Óvodás korunkban Rékával azt terveztük, építünk egy házat csibéknek, és mi is fogjuk kikeltetni őket. Fullextrás ház volt olvasósarokkal meg kényelmes ágyakkal, nem apróztuk el a dolgot. A történet csúcspontján én meg is próbáltam kikeltetni a csibéket - az ágyamban, a párnám alatt. Persze elég okos voltam, ezért nem az alá a párna alá rejtettem őket, amelyiken aludtam, hanem a mellette lévő alá. Ettől még a fejem reggelre átvándorolt arra a párnára, és szegény reménybeli kiscsibék (akiket amúgy a hűtőből csempésztem ki) ripityára törtek, az ágyam meg úszott a tojásban. Volt nagy vidámság a szülők részéről :)
3. A mélyhűtőmben mindig kell lennie egy üveg Unicumnak és egy doboz citromfagyinak (Carte D'Or). Előbbinek gyógyászati célból, utóbbinak érthető okokból :P
4. Szörnyűségesen hajlamos vagyok a halogatásra. Küzdök ellene, de még bőven van hova fejlődni.
5. Nagyon-nagyon nem szeretem a pókokat, azt is mondhatnám, irtózom tőlük.
6. A banánnak a szagát sem bírom, az ízét pláne.
7. Ennek ellenére gyerekkoromban elfogadtam - egyedül Ibolya nénitől, csak és kizárólag művészi torna után, a Trabantban. A Trabanthoz máig társul az illata, ahogy Ibolya nénihez is, és ilyenkor nem zavar, viszont illat, és nem szag.
8. Még sosem voltam kórházban (csak amikor megszülettem, meg látogatóban), és még sosem tört csontom. (Ezt le is kopogtam.)
9. Gyerekkoromban nem szerettem a mézet, csak és kizárólag akkor ettem meg, ha közben az 1977-es Micimackót néztem videón.
10. Még sosem voltam részeg.


Lau kérdései következnek:


1. Ki volt az első zenész/együttes, akire emlékszel, hogy nagyon imádtad?
Nem könnyű, nem könnyű, kicsit összefolynak az emlékek. De nagyjából ugyanabban az időszakban, 9-10 éves korom körül hallgattam rongyosra a Jazz+Az Kalózok című CD-jét, a Beatles-összest és az akkoriban híressé vált Britney Spears dalait.
2. Mi a kedvenc mozgásformád?
Annyi a lényeg, hogy rendesen elfáradjak tőle. Úgy négy éve már K. step aerobic és aerobic órája a szívem csücske.
3. Ha bárkivel találkozhatnál a világon és bármit csinálhatnátok együtt, ki lenne az és mit csinálnátok?
Hm, hm. Választottam egy reális meg egy irreális választ. Keanu Reevesszel szívesen beszélgetnék, főleg róla, mert szerintem nagyon érdekes ember. T-vel meglepő módon szintén beszélgetnénk, a világ összes felmerülő kérdését kitárgyalnánk. Lehet tippelni, melyikük a reális, melyikük az irreális választás :P
4. Mi a legnagyobb félelmed?
Nem tudom, mennyire jó kimondani/leírni az ilyet. Ködösítek inkább, és azt mondom, a komoly kudarc.
5. Mennyire tolerálod mások idegesítő szokásait?
Ez attól függ, mennyire szeretem az illetőt. Azért van olyan, amit nagy szeretet esetén is nehezen tolerálok, ilyen pl. az orrtúrás.
6. Szereted a mostani lakóhelyed? Ha nem, hova költöznél és miért nem ott élsz?
Nagyon igyekszem megszeretni, már csak egy jó munkahely kell hozzá, hogy sikerüljön. Egyébként szívesen élnék Budapesten, mert ott vagyok otthon (csak úgy érzem, külső tényezők megakadályoznak ebben), vagy Máltán, ami a második ottohnom lett (csak ott nagyon hideg a tél, nem nekem való).
7. Melyik a kedvenc angol (mármint nem brit, hanem úgy az angol nyelven belül) akcentusod?
Legjobban a New York-iak akcentusa tetszik, de nagyon szép a királynőé is, a standard angol. Igaz, azon valamiért magamban mosolygok. (Süllyedjek el, tudom.)
8. Mi számodra a legjobb érzés a világon?
Ha szeretnek, és szerethetek.
9. Mi a legnagyobb teljesítmény idáig az életedben?
Az eddig megjelent fordításaim.
10. Mi az a kérdés, amire utálsz válaszolni?
Azt hiszem, nincs ilyen. Jó, az "I'm from Hungary" - "Are you hungry?" poén egy idő után fárasztóvá válik, de az nem számít igazi kérdésnek.

És akkor most találjak ki kérdéseket. Ez a legnehezebb.
1. Melyik a legtávolabbi ország, ahol jártál? (A születésed helyéhez viszonyítva.)
2. Melyik az az étel, amit sosem kóstolnál meg?
3. Mikor voltál a legboldogabb eddigi életed során?
4. Mit változtatnál meg legszívesebben az országban, ahol élsz? (Politika és politikusok nem érnek.)
5. Melyik sportot próbálnád ki legszívesebben?
6. Melyik a legkorábbi emléked?
7. Miben szeretnél tehetséges lenni, ha választhatnál?
8. Mit álmodtál legutóbb?
9. Van olyan idézet/bölcsesség, amit sokszor elolvasol a magad erősítésére? Ha igen, melyik az?
10. Mi a legnagyobb vágyad?

Ezeknek a dolgoknak az "add tovább" részét nem szeretem, és általában nem is igazán vevők rá az ismerőseim. (Sőt én sem, de néha akad egy-egy kivétel.) Ráadásul az általam olvasott blogok többsége zárt, szóval nem annyira lehet őket megismerni. Ilyen okokból kifolyólag én csak egy embert szólítanék meg, hátha nála még nem járt a játék, és remélem, nem veszi zokon - Annunciata, van kedved?

Megjegyzések

  1. Köszönöm! :) Megcsinálom mindenképp, de most kicsit el vagyok havazva, és kell pár óra nyugalom, hogy nekiálljak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, örülök neki :) Jó szórakozást majd hozzá, ha oda jutsz :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai