Új Moly

A Molyon egy ideje megjelentek az ifjú molyok, a 10-20 éves korosztály. Ez tök jó, mert biztató, hogy köztük is vannak még bőven, akik szeretnek olvasni. Az viszont nem olyan jó, hogy elárasztják a Molyt Harry Potter-es meg egyéb népszerű könyves mémekkel, mert nem győzöm szűrni őket. Én is szeretem a Harry Pottert, és szeretem a Harry Potter alapú poénokat, de nem napi 600-at. Az viszont kifejezetten zavar is, amikor jönnek az ilyen kérések a molysegítő zónába, hogy segítség, két oldalt kell írnom erről és erről holnapra (mert hát két héttel ezelőtt kaptam házinak, de ma kezdek hozzá - na, jó, kicsit magamra ismerek, velem is megesett olykor), nincs-e itt valaki, aki olvasta, és leírná nekem, miről szól. (Ennél már csak az volt durvább, amikor egy anyuka írt az egyik bécsi magyaros csoportba, hogy a gyerekének németül kell fogalmazást írnia, de nem tud annyira jól németül, nem írná-e meg valaki. És a legeslegdurvább az volt, hogy akadt jelentkező, aki konkrétan megírta a fogalmazást, ami arról szólt, hogy milyen házban lakik a gyerek. Hogy ez mennyiben segítette a gyerek némettudásának fejlődését, arról nem szól a fáma.) Nem szeretem, amikor valaki áttolja valaki másra a feladatát ahelyett, hogy megpróbálná megoldani. Ha már tényleg nem sikerült elolvasni ezt és ezt a könyvet, mert előbb karácsony volt, aztán szilveszter, meg kedvem sem volt, akkor legalább ne hirdessem, a Gugli a barátom, csak akad valahol egy elemzés erről meg erről a könyvről is, végül is nem valami huszadrangú ponyváról van szó, ami ráadásul tegnap reggel jelent meg először.

Az is lehet, hogy öregszem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai