Csak mobilosokkal ne kezdjen soha az ember...

December 7-én adtam be a telefonomat, mert két hónap után a dual SIM-es mobil közölte, hogy akkor ő az egyik SIM-et soha többet nem tudja érzékelni. A két ünnep között írtam nekik, hogy mégis mi történik, kérem vissza a telefonomat. Írták, nem tudják, majd hétfőn nyit a szerviz, akkor megkérdezik. (Mert én a boltban adtam le, ahol vettem.) Tegnap nyilván nem érkezett semmiféle tájékoztatás, szóval ma írtam nekik, hogy helló, mi van már. Erre felhív a pasi, hogy a szerviz kéri a telefonom akksiját, be tudom-e vinni ma. Azt hittem, ledobja az agyam az ékszíjat. Úgy vették el tőlem a telefont, hogy visszaadták az akkumulátort, mondván, az nem fog kelleni. És akkor van pofájuk egy hónap alatt kideríteni, hogy mégis kell, anélkül nem tudnak kezdeni vele semmit? Fúúúú.....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai