Történtek jó dolgok is

Mondhatni, letenyerelt a kedvem pár napja, és konstans búbánatban leledzem, de azért történtek jó dolgok is az elmúlt héten.

- Az egyik CELTA-s csoporttársamtól (aki angol) megkaptam Murakami Haruki Norvég erdő című regényét, mert egyszer beszélgettünk arról, milyen érdekes (neki), hogy nálunk is népszerű a szerző, de milyen kevés könyvvel, és mondtam, hogy én még nem olvastam tőle semmit.

- Volt itt Blanka szombaton, sütöttünk pogácsát meg bejglit, hallgattunk karácsonyi dalokat, beszélgettünk és karácsonyoztunk is. A sütik rizs- és kukoricalisztből készültek, amelyekről azt kell tudni, hogy baromira nem kelnek meg, így a pogácsa pl. kemény lett, mint a kő. Nekem így is jó, elropogtatom magamban, de azért anyuéknak tegnap sütöttem másik adagot. Vicces módon az Aldiban nem kapni sima lisztet, csak teljes kiőrlésűt, így azért ennek a második adagnak is más egy kicsit az íze, mint annak, amit megszoktunk, de legalább puha, az is valami. (Meg amúgy finom is.)

- Voltam karácsonyi vásárokban meg a Kantin étteremben, és siklóztam is. Meg sétáltam 20 km-t szombaton, 16-ot vasárnap, hétfőn meg szerintem alig, mert már tök fáradt voltam.

- Voltak itt Andiék, beszélgettünk, karácsonyoztunk. Tökre sajnáltam, hogy el kellett mennem, mert még lett volna kedvem velük lenni.

Ezek egy részéről kép is van, de még nincs olyan jó kedvem, hogy most mindent átmásolgassak a telefonról meg a fényképezőgépről. De biztos az is eljön majd.

Megjegyzések

  1. A Norvég erdőt ne érfelvágós hangulatban olvasd. Rosszabb lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm a figyelmeztetést, észben tartom :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai