Bók

Még a régi, szép (höhö) sportfogadási időkből bukkant fel ez az emlék, és olyan vicces, hogy megosztom veletek.

Besétál egy pasi a boltba, odajön a pulthoz, első kérdése:
- Magyar vagy? [Persze németül.]
- Igen. Honnan tudtad?
- A szemedből. Akinek ilyen szép szeme van, az csak magyar lehet. A magyar lányok legendásan szépek.
- Ó, köszönöm, nagyon kedves vagy.
- Munka után megiszunk egy kávét?
- Köszönöm, nem, van barátom. [Muszáj néha füllenteni.]
- De hát bókoltam!

:D

Megjegyzések

  1. :D amúgy igen. Én pl ha postára, boltba megyek, és szép a csaj, tök bátran megszólítom magyarul, és eddig mindig bejött. Pedig ugye én is lány vagyok, és a fiúkat szeretem, de még én is látom a fényévnyi különbséget. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tök furcsa, mert én nem látom :O Úgy általában sem túl gyakran tudom megállapítani, ki milyen nemzetiségű.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai