Karácsonyi vásár

Még a holland palacsintázáskor együtt pucoltuk az almát, és együtt sütöttük a palacsintát többek között egy olasz lánnyal, Erikával. Nagyon kis életvidám, folyamatosan mosolyog, teli van energiával, ennek megfelelően hemzsegnek körülötte az emberek. Pár hete egyszer már találkoztunk, akkor egy kávézóba ültünk be, és hozta magával öt barátját, akik mind olaszok. Nagyon érdekes volt, szeretem az olasz beszédet hallgatni, ráadásul az egyik sráctól láttam életemben először azt a megoldást, hogy a rántott húshoz lekvárt evett - állítólag finom. Tegnap aztán megint találkoztunk, most a Rathausnál néztük meg a karácsonyi vásárt. Mondta Erika, hogy elhívta néhány barátját - tizenhárom ember jelent meg rajta kívül :D És ez csak a bécsi barátai egy része. Nagyon komoly. Egy ekkora csoport ahhoz már túl nagy, hogy együtt nézzen meg egy karácsonyi vásárt, ezt be kellett látnunk, de a hangulat pazar volt. Gyönyörű a vásár kivilágítva, és jó hangulata volt a forralt borozásnak is, még ha a hőmérséklet 20 fok körül járt is. Én a végén még a bögrét is elhoztam, így most van egy szív alakúm, tök jó :) Még gondolkodom, vegyek-e a dómnál egy csizmásat is, vagy az már túlzás, és különben is, hogyan viszem haza. Hmm, hmm.







Bécs idei karácsonyfája Tirol jóvoltából




Ezen a képen én is szerepelek :)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai