Vissza a jövőbe-ünnep

Tuti, hogy otthon normális buli volt, ott még a filmet is levetítették, satöbbi, itt meg csak inni lehetett egy fullra teletömött kocsmában, DE két DeLorean is volt. Én meg úgy voltam vele, hogy ha már nincs rendes buli, ahol egy szó is esne a filmről, akkor a kocsi a lényeg, úgyis fájt a szívem, amiért vasárnap nem lehetettem ott a Corvin Mozi előtt, hogy megcsodáljam.

Hőseink elindultak / megérkeztek


Dokival

Marty is eljött, természetesen

Ez meg a helyszín

Ez meg szép

Persze az USA-ban található a nap nyertese, pontosan itt. Megjelentetni a USA Todayt a filmben látható címlappal? Még ha csak kis példányszámban csinálták is, hatalmas ötlet.

Én meg a magam részéről örültem a kocsiknak, aztán itthon megnéztem a filmet. Valamikor a hétvégén sort kerítek a harmadik részre is, úgy teljes a történet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai