München

A hétvégén azért nem adtam életjelet, mert Münchenben voltam. Meglátogattam Livi barátnőmet és a párját, és ők péntek-szombat-vasárnap megmutatták nekem München legfőbb látnivalóit. Döbbenet, mennyire szép az a város, mennyi gyönyörű dolguk van, és hogy vigyáznak mindenre. Az sem semmi, mennyivel nagyobb, mint Bécs, és mennyivel összetettebb pl. a közlekedése, pedig Bécs sem kismiska. A viszontlátás is nagyon jó volt, tök jókat beszélgettünk Livivel, bár még mindig lett volna miről, mire hazajöttem, de hát ez ilyen :) Meghívtak egy következő körre, meg én is őket, mert bár ők már többször voltak Bécsben, azért biztos vannak még helyek, amik kimaradtak, pedig szépek. És hát megvolt életem első Oktoberfestje, és nem ez volt az utolsó. Lesz dirndl is, úgy döntöttem, fogok venni egyet jövő októberig.

Majd fogok mesélni, meg lesznek képek is, de egyelőre olyan fáradt vagyok, hogy alig látok, úgyhogy csak bejelentkeztem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai