Szombat

Voltam
- díjugratáson. A Vienna Masters ingyenes, délelőtti programján. Egy versenyt láttam végig, így lemaradtam az előző versenyben szereplő magyar lovasról, de sebaj. Nagyon érdekes volt meg izgalmas, és végül egy kanadai nő nyert. Azon gondolkodtam közben, vajon a lovak is annyira élvezik-e az ilyen szerepléseket, mint a kutyák, akiken egyértelműen látszik, hogy jól érzik magukat, míg a lovakon persze nem. Vicces volt, hogy ugrálni még a legtöbbjének volt kedve, de egy helyben állni nem, az eredményhirdetésen többen megzavarodtak, egyiküket ki is kellett vinni, annyira nem volt hajlandó feszíteni.



- sportnapon. Csak körbenéztem, ha már a Burg felé sétáltam a dóm felé. Tök jó program lehetett, egy csomó mindent ki lehetett próbálni, szuper volt a hangulat, és nagyon komoly a tömeg. Majdnem lett személyre szóló Coca Colám, de végül nem vártam ki a kígyózó sort, mert akkor lemaradtam volna a következő napirendi pontról.



- aerial silk próbaórán. Kicsit tartottam tőle, hogy szalagon lógni nem sokat fogunk, de ez a félelem alaptalan volt, bőven volt lehetőség kipróbálni néhány egyszerűbb mozdulatot. Például lógtam fejjel lefelé, spárgában - na, arról nincs kép, pedig elég büszke voltam, amikor harmadik nekifutásra már el mertem engedni a kezemmel a szalagot, és csak a combomnál fogva lógtam. Ez valami annyira király dolog, hogy fogok rá járni is. Nem most, mert 6 alkalom 100 euró, szóval előbb szerzek egy munkát. De az jó hír, hogy ha az ember elvégezte az első tanfolyamot (összesen 7 van), akkor már járhat csak úgy gyakorolni a terembe, ami 8 euró alkalmanként, sőt lehet rá venni 10 alkalmas bérletet, és akkor olcsóbb is.



- a dómban. Az aerial silk után bekukkantottam. Pont mise volt, és bár persze nem vártam végig (a vallástalanságom nem engedte), nagyon tetszett, amennyit láttam belőle, és gyönyörű volt a zene.



- a Food Truck Parkban. Ottakringben van, 3 euró a belépő, van kb. tíz kocsi, ahol kaját lehet venni, plusz még három-négy söröző - elvégre az ottakringi sörfőzde parkolójában van az esemény. Hosszas nézelődés és mérlegelés után végül egy hamburgert ettem, ami isteni finom volt, és nagyon jól is esett.



És a nemzetközi társkeresést is csúcsra járattam, legalábbis nem hiszem, hogy lesz még ennél jobb. Írt egy pasi, aki Irakból érkezett Ausztriába négy hónapja (és már rohadt jól tud németül, le a kalappal előtte - amennyiben eddig is tudott németül, kevesebb csodálat jár neki, természetesen), hogy nem akarok-e hozzámenni feleségül. Ezen azért felnyerítettem.

+1
Kitöltöttem egy tesztet a Facebookon arról, milyen típusú érvelő vagyok, és az derült ki, hogy újságíró. Egy csomó szép dolgot írtak rólam, pl. intuitív vagyok. Érvelési hibám, hogy ha valamilyen jelenségről egyszer eldöntöm, mi okozhatja, ehhez a gondolatomhoz elég sokáig ragaszkodom. Ez amúgy tényleg így van, de szerintem azért be szoktam látni, ha később kiderül, hogy nem volt igazam.

Megjegyzések

  1. ez a levegőben lógós cucc nagyon durva.
    valamint remélem, hogy meghívsz az esküvődre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú, nagyon jó ez a repkedés! Ha csinálnám, olyan izmaim lennének rövid idő alatt... :O Mert persze, tartanak a szalagok, de azért már a feljutás is úgy történik, hogy fel kell húzni mind az X kilómat kézzel. Elég hálás vagyok a kettlebellnek, meg azért is, hogy még nem múltak el teljesen áldásos hatásai, mert ha nem tudnék húzódzkodni, akkor ez azért nagyon-nagyon kemény tudott volna lenni - így csak nagyon kemény volt :D

      Ó, mindenképp meghívlak, persze, de sajnos még nem mostanában lesz az esemény :(

      Törlés
  2. Sejtettem, hogy nem nekem való, én nem bírom magam felhúzni :(
    A csodálat mindenkinek jár, aki valaha is képes volt németül megtanulni, nekem ez a nyelv nagyon nem fekszik sajnos.
    Ja hát nem mondtál neki igent? Milyen kis válogatós vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, hallod, még egy fényképet se tett fel magáról, meg aztán valahol messze él innen, már nem emlékszem, hol, de valahol a svájci határ közelében. Én meg most költöztem ide, nem akarnék mindjárt még egy költözést a nyakamba :)

      Ó, akkor is feljutsz a szalagra, ha nem tudod felhúzni magad, csak akkor kicsit nehezebb. De biztos vagyok benne, hogy nagyon gyorsan lehet fejlődni, mert eléggé intenzívnek tűnt a mozgás. Jó kis izomlázat is csinált :) Szóval egy próbaórát azért megérhet a dolog :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai