Szerda

Nekiültem kicsit a tanulmányírásnak, mert szégyenszemre csúnyán elhanyagoltam az utóbbi időben a doktori teendőimet. Mármint még nem vagyok doktor, pont azért kéne teperni, hogy az lehessek. Most épp a Mary Poppins fordítását vetem össze az eredetivel, ami nagyon szórakoztató, mert nagyon szeretem a művet angolul és magyarul is, és miközben gyártom a korpuszt, már lehet is azon gondolkodni, mit fogok kiemelni a tanulmányban, mi mire példa, satöbbi. Meg azon, hogy honnan szedem hozzá a szakirodalmat. Lassan ideje lesz visszairatkozni abba az amerikai e-könyvtárba, ami olyan sokat segített a szakdogám megírásánál is. A nevét persze azóta százszor elfelejtettem, de egyszer már megpróbáltam ennek ellenére megtalálni, és két perc alatt sikerült, szóval nem izgulok. Ha egyszer végzek a doktorival, olyan jutalmat kapok magamtól, de olyat... Még nem találtam ki, milyet, de valami nagyot.

A délután nagyon jól telt. Először találkoztam Fruzsival, sőt mi több, meglátogattam. Bemutatott a falkának, ami hat macskából és egy kutyából áll, hát, tündériek :) Vicces volt, hogy a kutya a macskatársaság hatására macskaszokásokat is felvett már eddigi két éve során - nyávogni azért még nem tud. Nagyon kis helyesek, és tényleg terápiás hatásuk van, tök jó lett tőlük a kedvem (bár ma szerencsére eleve nem nyűglődtem, olyan normál szinten volt a hangulatom). Ráadásul Fruzsi olyan kedves volt, hogy beszkennelhettem a diplomákat (ezt már évekkel ezelőtt megtettem, de csak a magyar oldalukkal, azzal meg itt nem sokat érek), mert van pár munka, amire már eleve úgy kell jelentkezni, hogy csatolom a papírjaimat. Ezek jellemzően az egyetem által kínált állások - lehetnék például TO-s néni, tiszta jó lenne :)

Később Györgyivel is találkoztam, vele a Westbahnhofnál lévő plázában beszélgettünk egy csomót. Meg ittunk, én például kakaót. Visszatért a kakaómániám, minden nap kell inni, szörnyű. Szóval jól kitárgyaltunk mindent, főleg a férfiakat, nyilván :) Közben elcsodálkoztam azon, mennyire érdekes megoldás, hogy a pláza gyakorlatilag a pályaudvaron van, de nem úgy, mint nálunk a Nyugatinál, hanem egy épületben. Ennek az a kissé negatív hatása, hogy a pláza területére is megérkezett az ősz mind a tíz fokkal, amit magával hozott. El is gondolkodtam rajta, hogy vasárnap, amikor visszajövök, el kéne hozni a csizmámat, mert nagyon fázott ma a lábam.

Merthogy holnap látogatok haza először. Remélem, minden rendben lesz az úton, és hazaérek Krisz órájára - végül is ezért nem pénteken indulok, hanem már csütörtökön. Aztán jövő héten meg legyen most már munkám, tökre tudnám értékelni. Nevena adott ma nagyon jó ötletet, bár nem tudom, nem késtem-e el vele így szeptember végére. Vannak itt olyan iskolák, amik direkt a diákok korrepetálására mennek rá, és Nevenának dolgozott már ilyen helyen ismerőse. Tök jó ötlet, van is tapasztalatom benne, szóval miért ne taníthatnék ilyen helyen angolt. Szerinte érdemes személyesen odamenni, és mivel elérhető közelségben két ilyen intézmény is van, hétfőn első dolgom lesz mindkettőt meglátogatni. Vagy hát nem első, mert délután 2-kor nyitnak, de azért úgy eléggé elöl lesz a teendők listáján. És azért nem holnap, mert elvileg 3-kor indul a kocsi, ami hazavisz, de aztán még meglátjuk, ki tudja, lehet, hogy az egyik suli belefér, ha gyors vagyok.


Megjegyzések

  1. Örülök, hogy sikerült odaérned tegnap az órára! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én is nagyon örültem, hogy teljesen időben itthon voltam, még stresszelni sem kellett azon, hogy odaérek-e.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai