Egy kis móka

Hogy jól induljon a hétvége.

Ezen a videón a kutya feje: "Gazdi, én komolyan aggódom az elmeállapotod miatt." Annyira cuki :D És egy hős, hogy hagyja a gazdinak, hogy bohócot csináljon belőle - nekem Liza sosem engedte, még csak napszemüveggel a fején sem fotózhattam (gyerekkoromban voltak ilyen ötleteim), mert egy megvető pillantás kíséretében azonnal lerázta magáról.

Megjegyzések

  1. a video sajnos nem látszik :( gondolom valami fészbuk privacy politika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó :( Köszi, hogy szóltál! Így látszik? https://www.facebook.com/harlowandsage?fref=ts, és szeptember 11-én 16:57-kor tették közzé a videót.

      Törlés
    2. Csak augusztus 5-én közzétettvideót látok :D

      Törlés
    3. Hmm, ez fura. Nekem kettővel alatta van ez a szept. 11-i. De akkor lehet, hogy aki nem lájkolja őket, nem láthatja? Kár lenne érte :(

      Törlés
    4. Én látom, úgy szerepel, hogy "tegnap", nem dátum szerint (azt majd csak holnaptól) :)

      Törlés
  2. Közvetlen link: https://www.facebook.com/harlowandsage/videos/vb.630026573700812/932588803444586/?type=2&theater

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én valahogy máshonnan vettem akkor a közvetlen linket, nem tudom, hogyan csináltam, de most átírom.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai