Csak csajoknak rovatunkban

A fiúktól elnézést kérek. Azért nagyon intim nem lesz, nem szokott.

Hoztam ki annyi lehúzócsíkor gyantához, hogy elég legyen két hónapra, kicsit többre is akár. Aztán úgy alakult, hogy végül majdnem három hónapot vagyok itt. Ennek megfelelően hétvégén el is fogyott a csíkom. Semmi gond, emlékszem még rá, hol vettem tavaly 3-4 euróért 100 darabot, hát ma el is baktattam oda. Az üzlet már nincs meg, de a helyén nyílt sminkboltban azt mondták, menjek be egy gyógyszertárba, ott majd lesz. Ebben kételkedtem, de tény, hogy még sosem jártam máltai gyógyszertárban, ezért nem tudhattam, hogy tulajdonképpen drogériáról van szó, ami gyógyszereket is árul. Kérdeztem, van-e lehúzócsík, hát persze, hogyne lenne. És mennyibe kerül? 10 euró. Ez annyira lesokkolt, hogy szerintem csészealjnyira kerekedett a szemem. Hozzá is tette a nő, hogy cserébe 100 darab van benne. Nem mondtam meg neki, hogy otthon 100 darabot 2-3 eurónyi forintért veszek. Hát, kiperkáltam érte a 10 eurót, mert két hét múlva megyek csak haza, és annyi ideig nem tudok meglenni gyantázás nélkül, bármilyen szomorú is ez. A slusszpoén az, hogy míg az otthon vásárolt csíkból két lábhoz két darab kellett, addig itt ugyanahhoz a két lábhoz négy. Ez azt jelenti, hogy az itt vásárolt csík minősége a béka segge alatt van valahol.

Nem baj, egyszer élünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai