Apokaliptikus nap

- Feldobta a bakancsot a telefonom.
- A vécé is.
- Végigcsináltam a jegyfoglalási procedúrát, hogy majd vissza tudjak menni Máltára, a fizetés gomb megnyomása után közölte a rendszer, hogy erre a járatra nem lehet jegyet venni (Gergőnek velem párhuzamosan sikerült), majd amikor újra akartam kezdeni, már 7000 Ft-tal (jelen esetben 33%-kal drágábban) kínálta a rendszer ugyanazt a jegyet. Írtam a WizzAirnek, hogy ez tisztességtelen, és mivel az ő rendszerük halt le, kérem a jegyet az eredeti áron. Még nem válaszoltak, fel kéne hívni őket.
- Sztornóznom kellett a számlát, amit ma le akartam adni a nyelviskolában, mert rosszul került fel az elszámolási lapra az órabér, nekem meg nem volt gyanús, mert évekig írogattam azt a számot számlákra minden hónapban, csak így egy év távlatából arra nem emlékeztem már, hogy az a budafoki csoportom "távoli tanfolyam" miatti pótlékával együtt értendő, tehát az alapbérem kevesebb.

Nagyon bízom benne, hogy a holnap fergetegesen jó lesz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai