Kis pozitív

Tegnap, amikor indultam dolgozni (mert kaptam órát a nyelviskolában, hiába csak két hónapot leszek itthon, tök jófejek), pont megérkezett a szomszédom a két unokájával, akik idén 6 vagy 7 évesek lesznek. (Nem emlékszem, hogy abban az évben születtek-e, amikor ideköltöztünk, vagy egy évvel később. Pedig ezt egy csomó ideig tudtam. Ez kicsit ijesztő.) Két kicsi lány, tündéri aranyosak, cserfesek. Nagyon megörültek nekem, odafutottak hozzám, egy pillanatig azt hittem, át is fognak ölelni, de aztán szerintem rájöttek, hogy ezt így nem szokták, és akkor mégsem tették. Meséltek egy kicsit az oviról, mutatták, milyen hátizsákkal járnak oviba. (Ezen meglepődtem, nekem szerintem nem volt ovis táskám, az a "nagyokhoz", az iskolásokhoz tartozott.) Aztán felért a nagymama is, hívta a lányokat, hogy menjenek be a lakásba. Erre az egyik búcsúzóul a következőt súgta oda nekem:
– A nagyit... a nagyit [itt megmutatta, ki a nagyi :D] én nagyon szeretem. És még... jókat főz.

Ezen a nagymama is elmosolyodott, meg én is mondtam, hogy nagyon jó ám, ha valakinek ilyen jó nagymamája van. Cukik :) Meg jó nekik, hogy van nagymamájuk. Igaz, ennyi idős koromban még nekem is volt kettő is, és én is nagyon szerettem őket, sőt jókat is főztek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai