Beszélgetünk

Én: Ha a sonkámra az van írva, hogy április 3-án jár le a szavatossága, de csak 5-én van húsvét, akkor 4-én még megfőzhetem szerinted?
Gergő: Hát, lehet, hogy jobb 3-án, de utána az még öt napig eláll, szóval húsvétkor is tudod enni. Hú, nagyon jó lesz, csinálok alaplevet mindenféle zöldségekből, és abban főzöm meg neked a sonkát, majd meglátod, milyen isteni lesz...
Én: De Szívem, te nem leszel itthon húsvétkor, arról tudsz, ugye?
Gergő: Jaaa, tényleg. De kár, pedig úgy beleéltem magam!

Megjegyzések

  1. Beszlegetunk
    Olvasatomban: jatszmazunk


    Én: Ha a sonkámra az van írva, hogy április 3-án jár le a szavatossága, de csak 5-én van húsvét, akkor 4-én még megfőzhetem szerinted?

    Tipikus noi alkerdes, ami nem a sonkarol szol, hanem arrol, hogy a ferfi foglalkozzon vele akar a sonka reven is. Egy ferfi nem vesz eleve epp husvet elott lejaro sonkat, foleg nem, ha a kedvesevel szeretne elfogyasztani. A ferfi termeszetesen valaszolni akar a kerdesre, belemegy a no zsakutcajaba, ahogy alant a beszelgetes is folytatodik:

    Gergő: Hát, lehet, hogy jobb 3-án, de utána az még öt napig eláll, szóval húsvétkor is tudod enni. Hú, nagyon jó lesz, csinálok alaplevet mindenféle zöldségekből, és abban főzöm meg neked a sonkát, majd meglátod, milyen isteni lesz...

    Igen, a ferfi biztositja orokos es el nem mulo szereteterol a not, ugy, hogy termeszetesen nem ert a lejaro sonkakhoz, mert hat itt nem is a sonkarol van szo valojaban. Sot, bele is eli magat, hogy a lejaroban levo sonkat majd milyen jo kis alapleben (az is vajon lejaroban??) fogja megfuroszteni es termeszetesen mennyire egyutt is fogjak azt elfogyasztani...

    Én: De Szívem, te nem leszel itthon húsvétkor, arról tudsz, ugye?

    De a no tudja, hogy a ferfi nem fog husvetkor sem az o lejaro, sem az o sajat sonkajaval foglalkozni ------ hiszen nem is lesz a nonek meg a kozeleben sem!! Vagyis a no elerte a celjat, nyafi es jatszmaforog fenn, kit erdekel itt mar a sonka, a husvet, a negyedike, az elelmiszerbiztonsagi eloirasok, hiszen sem a sonkaval, sem vele "nem lesz foglalkozva" ahogy azt o szeretne.

    Gergő: Jaaa, tényleg. De kár, pedig úgy beleéltem magam!

    A ferfi feladja, talan jobban tette volna, ha mar az elejen sem igazan erdekelte volna a sonka, es jobb lenne mind kettejuknek, ha nem akarnanak jatszmazni, hanem rohadt vagy nem rohadt sonkaval, tok mindegy - de beleugrananak az eletbe szerelmesen, csak ugy.
    Mellesleg egy ferfi eszrevenne a finom sonka parhuzamot, es kicsit pajzan humorral eluthetne a dolgot, a no nevetne, es a jatszma-probalkozast csirajaban el is tudna fojtani.


    De ez csak az en olvasatom, Anon voltam. Nem akartam senkit megbantani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D :D :D

      Köszönöm, igazán jól szórakoztam :)

      Megátalkodott egy nő vagyok, amiért kikérem a szakács párom véleményét akár még a húsvéti sonka megfőzésével kapcsolatban is. Mi más lenne ez, mint játszma?

      Ne aggódj, nem sikerült megbántanod senkit, csak szereztél néhány igazán vidám percet ezzel a szösszenettel.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai