Szilveszter és újév

Rengeteg kaja, evés egész éjjel (a 6 után nem eszünk szabálya ilyenkor szabadságot vesz ki), éjfélkor koccintás, utána tűzijátékok megcsodálása az erkélyről, újévi hívás egyenesen Skóciából (és egy órával később Skóciába :) ), darts, Dixit 3, Scrabble (a cseles változat), Activity, Tabu hajnali fél 6-ig, alvás 6-kor. A jóslás idén elmaradt, amit sajnálok, de lencseleves volt bőven. Anyukám vigasztalása, amikor felsóhajtottam, amiért véget ért az otthonlét: "Most is hazamész. Ott is otthon vagy. Mindenhol otthon vagy, ahol egy kis otthont teremtesz magadnak."* Aztán meg reptér a mától fizetős gyorsforgalmin (persze nem az egész fizetős, csak 500 méter, ami Vecséshez tartozik és nem Budapesthez, de ez ugyanaz, mert nem lehet ingyen kimenni a reptérre), utazás vissza, Máltán kb. 10 fok, nagy eső, két bőrönd (23 + 12 kg) felvonszolása a dombra a buszmegállótól (igen, van reptéri transzfer, és nem, nem fizetek érte 15 eurót, amikor 1,5 a buszjegy, igen, inkább akkor negyed óra alatt teszem meg az ötperces utat a busztól), fagyoskodás a házban (bent szerintem nincs 10 fok, mert se szigetelés, se használható fűtés, van viszont rés a falakon az ablakoknál meg magas páratartalom), úgyhogy most sok réteg ruhában ülök, és így is jégcsap kezem-lábam-orrom. Sok forró tea, és afeletti örömködés, hogy idén nem érkezett meg a karácsony utáni minidepi, és nem vagyok lehangolt, mint más január 1-jék estéjén. Még nem tudom, mi legyen az újévi fogadalmam, vagy legyen-e egyáltalán, de azt tudom, mit kívánok. Még 10 nap, szóval van mit várni, és holnap már munka.

Sok örömöt kíván a szerencsecsillag. Reméljük, lesz.

:) Charlie Brown és Snoopy az új lábtörlőmön, ami majd akkor költözik az ajtó elé, ha hazamentem.

Múmin! Anditól kaptam, és kiragasztottam a szekrényre.

Esztitől kaptam :) A fülbevalót még régebben, de az is jött velem szilveszterezni anyuékhoz.

Minden földi jó

Scrabble

Jó nagy szerencse :)

Tűzijáték éjfélkor a szomszéd kertben

Cheshire Cat :)




A hegyek közt még hó is akad

Naplemente

Gozo télen: zöld. És ilyen Málta is.

Balluta Bay, a tenger háborog

*Ez meglepett és nagyon jólesett. Különösen, ha arra gondolok, hogy van külföldön élő ismerősöm, akit legorombít a család, ha Magyarországról visszafelé készülődve azt találja mondani, hogy megy haza. Pedig ez ilyen: hazamentem Budapestre, otthon voltam két hetet, és most hazajöttem Sliemába. Akkor is, ha Sliema minden jel szerint összesen nyolc hónapig lesz a lakhelyem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai