Nosztalgiázzunk!

Nektek ezek közül melyik rémlik?

Nálunk megvolt
- a szekrény (még most is megvan a kis lakásomban :) )
- a szifon
- a kávéspohár
- talán a daráló
- a termosz
- a Lehel hűtőszekrény :)
- a szendvicssütő! (Úristen, mennyire szerettem!)
- a robotgép (de csak habverős karral, vagy csak az élte túl az idők viharát meg a költözést)
- a mérleg (de utáltam! 1 kg cukor beleöntése után nem szégyellte azt állítani, hogy 0 gramm van benne - jó, nem tudtam használni, még kicsi voltam) és
- a sótartó.

Nagyinál volt ilyen
- ételhordó
- kék szegélyű tányér
- kávéspohár
- talán kotyogós kávéfőző is
- rádió
- vájdling és
- tepsi.

A suliban ilyen
- tálca.

És nem tudom, hol, de emlékszem, hogy nagyon sokat játszottam vele - talán Mamánál:
- játékkonyha.

Ezek többségéről nem tudtam, hogy a nyolcvanas éveket idézi, de jólesett ez az aha-élmény :) Hátha nektek is jólesik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai