Picsáskodás

Elnézést kérek a kifejezésért, de valahogy nem jut eszembe más szó, ami jól jellemezné a szóban forgó jelenséget.

Ha kiállunk a tengerparti sétányra, na, jó, nem a felsőre, hanem az alsóra, ahol azért kevesebb ember van, és ott tornázunk, közben kicsit vihogunk, és árgus szemekkel figyeljük, néz-e minket valaki, ideális esetben egy jó pasi, az szerintem picsáskodás. Tegnap kipróbáltam, és nem az én közegem. Ilyen élmények után mindig tramplinak érzem magam, de legalábbis tökéletesen nőietlennek, mert milyen már, hogy a másik lány, akinek a fejéből kipattant ez az ötlet, szép, vékony, és élvezi az ilyen dolgokat, én meg vagyok, amilyen vagyok, és még a hátamon is feláll a szőr az ilyen akcióktól.

Amúgy cuki volt, amikor a másik lány befordult attól, hogy a nagyon keménynek beharangozott, 20 perces edzésprogramtól nem lett semmi bajom, pedig közvetlenül előtte lenyomtam egy kettlebellt is (na, attól volt bajom, csak mire lesétáltam a partra, elmúlt), ő meg tökre kikészült. Ez persze attól van, hogy ő nem mozog, én meg de. Úgyhogy többször el is mondta, hogy a kondíciót fokozatosan kell felépíteni. És ebben igaza is van.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai