Emberek és kor

Vannak emberek, akik valami döbbenetes mértékig kényesek arra, hogy senki meg ne tudja a korukat. Megkérdeztem Rubent, mennyi idős, azt mondta, az titok, mert ha megmondja, máshogy fogok ránézni, és máshogy fogok viselkedni vele, és a kor csak egy szám, teljesen lényegtelen, ezért a couchsurfinges oldalára is csak egy random számot írt be. Ezek után megnéztem, ez a random szám a 28, hát, ezt nyilván egy percig sem hiszem el. Szerintem 40 körül lehet. Ami érdekes, hogy éppen csak megbeszéltük ezt a problémát a couchsurfinges találkozón, amikor a Ruben mellett ülő, máltai srác, bizonyos Reuben (ejtése Ruben) megkérdezte, ki mennyi idős. És Ruben meg a másik máltai részt vevő, Borg elszabotálták a kezdeményezést, egymás szavába vágva mondogatták, mennyire lényegtelen ez a kérdés. Annyira fura ez nekem, de most komolyan. Pláne férfiaktól. Én szeretem tudni, ki hány éves, gyerekkorom óta mindig érdekelt, aztán kiszámolgattam, mennyi idősek voltak a szülők, amikor megszületett a gyerekük, mennyi idős volt a gyerek, amikor megszülettek a testvérei, hány éves volt XY, amikor ez és ez a fontos esemény történt a világban. De lehet, hogy igazából én vagyok fura, és tényleg semmit sem számít a kor.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai