Férfiak, csapó 3

Miután péntek óta nem sikerült időt találni arra, hogy találkozzunk, mert folyamatosan a kollégákkal kell bratyizni munka után, késő estig, és ez még szerdáig így is lesz, nagyon érdekeset sikerült mondani. Nagyon tetszem neki, szerinte ő is nekem, és ha két ember tetszik egymásnak, akkor ott csak jó dolgok történhetnek. Meg valami olyasmi is volt, hogy az ő ajtaja mindig nyitva áll előttem. Tehát konkrétan közölte, mire kellek, és nem örült, amikor megmondtam, hogy ezt felejtse el.

Az a csodálatos ebben, hogy egymás után jönnek ezek a tök egyforma alakok, és mindegyik úgy, hogy én nem is csinálok semmit, nem én keresem őket, nem én veszem fel velük a kapcsolatot, és momentán még csak nem is akarok pasit látni sem. Egyszerűen nem értem, miért történik ez velem, de kva unalmas, annyi bizonyos.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai