Banki meló

Akartam jelentkezni egy banki melóra, call centeres munka, tehát nothing too fancy, "semmi küli". Na, a mai couchsurfinges összejövetelen volt egy magyar srác, aki már megtette, ugyanehhez a bankhoz akar bekerülni. 5 körös állásinterjú van, 5 évre visszamenőleg leinformálják, minden munkaadóját felhívják, akinél ez idő alatt dolgozott, és valami irdatlan mennyiségű papír kell. Megismétlem: call center. Telefonálni kell. Izé. Lehet, hogy akkor én nem jelentkezem. Sebaj, így is van négy álláshirdetés, amire még most írni akartam, a couchsurfing után, de leragad a szemem, úgyhogy ezek reggelre maradnak. De izgi dolgok - sushi étteremben eladó/pincérnő heti 5x5 órában, 10-től 3-ig, németes call center egy online szerencsejátékos cégnél, fordítóirodánál aktakukac, valamint taxicégnél call center. Szóval most alszom egyet, aztán nekilátok, aztán fordítok, aztán megpróbálom reprodukálni a cominós hajókázáson tapasztalt ftira töltelékét, amit rizzsel fogok megenni. És közben nem értem a bankot. Azért mégsem a Fehér Házba akar bekerülni az egyszeri jelentkező, na. Vagy ez így teljesen hétköznapi, csak én élek kő alatt? De ezmiez, most komolyan?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai