Végignéztem

Egészen komolyan mondom, hogy ennyire zseniális sorozatot még soha nem láttam, mint amilyen a Sherlock. Ebből legenda lesz, az tuti. Úgy érzem, az eredeti sorozatnál is nagyobb legenda. Nem tudom, hogyan fogom kibírni 2016-ig, bár - mi tagadás - kicsit azért vigasztal, hogy akik real time nézték az eddigi három évadot, azok mindhárom évadot lenyomták három-három hét alatt, majd vártak másfél-két évet a következő adagra. Jól megszívtam, hogy pont most akadtam rá erre a remekműre, nem pedig akkor, amikor már végleg vége. Amúgy még sokáig nem lesz vége, mert terveznek ötödik évadot is.

Nem kizárt, hogy ez lesz az első olyan sorozat, amit időnként újra fogok nézni. Meg azért a következő sorozatig ott vannak nekem az eredeti történetek, amiket szépen el fogok olvasni. Lassanként, szépen beosztva. (Mert olyan nehéz a könyv, hogy alig bírom el. De ezt lehetett tudni. Ha 1100 oldalas lenne, ahogy emlékeztem, az se lenne semmi, de ez 1400 oldalas.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai