Nyáladzás

Biztos bunkó vagyok, de rosszul viselem a facebookos nyáladzást. Azt, amikor párok körbenyalják egymást a hírfolyamban. Rendben, kiírják, hogy kapcsolatban vannak, netán eljegyezték egymást, vagy akár házasok, tesznek fel közös képeket - nem napi egyet, hanem mondjuk heti egyet. Ez rendben van, nincs vele gond. De amikor az egyik kiír a falára valami nyálat, vagy néhány szívecskét, vagy megoszt valami giccses életbölcsességet, nyilván szerelem témájában, és jelöli a posztban a párját, attól én kicsit ideges leszek. Nem kell az arcomba tolni, és a többi néhány száz ismerős arcába sem kell tolni. Láttuk, felfogtuk, örülünk. A turbékolást meg intézzék élőben, ha lehet. Vagy privátban, ha ragaszkodnak a Facebookhoz. Ezzel a történettel szemben nem vagyok toleráns, általában négy-öt ilyen nyálat vagyok hajlandó megvárni, aztán beállítom, hogy többet nem vagyok kíváncsi az illető posztjaira. A rekordot mégis ma sikerült elérni, amikor egy nap alatt jött két ilyen. Piff, már rejtve is van a kedves ismerős.

Igen, biztos jobban bírnám ezt is, ha nem lennék egyedül. (T. miatt még nem kell azt gondolni, hogy nem vagyok egyedül, mert de.) De amikor nem voltam egyedül, akkor is idegesített, akkor is rejtettem már ezeket az embereket. És nem, én nem toltam mindenki arcába, hogy milyen gennyesen boldog vagyok, amikor gennyesen boldog voltam. Ja, itt voltak boldog bejegyzések, de ez a blogom. A Facebook-ismerősöket sosem fárasztottam ilyenekkel.

Annyira nagyon nem jó ez a mai nap, hogy elmondani sem tudom, mennyire. Nem kellene, hogy ennyire erősen hassanak rám dolgok, ennyire tudják alakítani a hangulatomat. Ehhez biztos fejlődni kell még, vagy nem tudom. Azért a személyes naptáramhoz*, amit januárban kezdtem el, találtam muníciót: ma volt az is, hogy átvettem a Sherlock-összesemet, amit pár napja rendeltem. Ja, meg tegnap megjött a Múminom is, annak is örülök. Csak ez most nem annyira látszik.


*Az év minden napja egy kis lapocska, minden sor egy év, és mindig azt kell leírni, ami adott évben történt azon a napon, lehetőleg valami pozitívat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai