Castle

Hivatalosan még el sem kezdődött a nyár, de már végére értem a TBBT-nek és a Castle-nek is. Utóbbi évadzárója után megnéztem a Facebookon a kommenteket, hát, nem kicsit haragszanak a rajongók. Bennem is volt egy ilyen, hogy "ne már!", persze, főleg, hogy most egy év múlva tudom csak meg, hogyan folytatódik a sztori, de azért az a sok dühös ember nekem fura volt. Most elkezdtem gondolkodni, milyen sorozatot nézzek, mert az a helyzet, hogy rászoktam magára a sorozatnézésre. Eszembe jutott, hogy Ryan kérdezte, amikor találkoztunk, hogy a Kisvárosi gyilkosságokat ismerem-e, és igen, régen néztem, nagyon szerettem, de már évek óta nem láttam belőle egy részt sem. Lehet, hogy meg lehetne próbálni eredetiben.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai