Castle

Nagyon szeretem ezt a sorozatot, a status quómat is visszakaptam, ahogy kértem, de. DE.

Néha annyira amerikai, hogy konkrétan viszketek tőle. Hát ez a 6. évad 12. rész mi volt már? A top 10 leggagyibb részben biztosan benne van. Ez a szándékos, alaposan átgondolt könnyfacsarás, hát ez fúj. Egy fél könnycseppet nem kaptak tőlem, nem arról van szó, de ez engem annyira irritál, és annyira odavan érte kb. minden amerikai filmes. Miért? Miééért?

A másik problémám Stana Katic. Nem ismerem, nyilván, semmit sem tudok róla, a magánéletéről, csak az alapján vannak megérzéseim, ahogy alakítja Beckett nyomozót. És most már egy ideje határozottan azt érzem, hogy elhitte magáról, hogy ő egy hatalmas színésznő, és ettől Beckett nyomozó egyre beképzeltebbnek tűnik, miközben szerintem neki nem kellene beképzeltnek lennie, ő nem olyan.

Persze azért szeretem a sorozatot, tök izgi, és amíg forgatnak új részeket, addig én nézem, csak gondoltam, megjegyzem ezeket a dolgokat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai