Biztatás

Biztos ő is el fog múlni, ahogy Levi is elmúlt. Azt onnan tudom, hogy Levi elmúlt, hogy kedden keresett, miután két hete szerdán mondta, hogy majd üljünk be valahová beszélgetni, és felbosszantott, amikor megláttam a nevét a kijelzőn. Nem is vettem fel. Velem nem fogja azt játszani, hogy néha eszébe jutok, akkor levesz a polcról, beszélget velem öt percet, aztán visszatesz, nevem kuss, ő meg majd jelentkezik, ha kedvet kap rám. Hát nem. Nagyon nem. Persze kicsit azért rossz érzés volt, mert utálok bunkó lenni meg megbántani másokat, de aztán végiggondoltam, ő hányszor bántott engem, és úgy éreztem, simán belefér, hogy nem reagálok a megkeresésére. Szóval Levi elmúlt. Biztos T. is el fog. Tartanánk már ott...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai