Azért az is nice,

amikor evidenciában tartanak. Társkeresőről ismerem a srácot, akartunk találkozni kb. másfél hónapja, de lemondta, közben összejött egy lánnyal, de a lány dohányzik, ami őt zavarja, ezért aztán - most figyeljetek! - engem is megpróbál függésben tartani, hogy ha a barátnővel nem lesz semmi, akkor átnyergelhessen rám. Kapom a bókokat ezerrel, annak ellenére, hogy kértem, hogy ezt ne csinálja, mert a barátnője valószínűleg nem örülne neki. A válasz az volt, hogy a barátnője nem fogja megtudni. Ez nekem elég rossz válasznak tűnik, mert nem azért nem csinálunk dolgokat, mert mi van, ha a másik megtudja, hanem azért, mert tiszteljük őt annyira, hogy nem csapjuk a szelet a háta mögött másoknak. Igazából ezt az egész történetet csak azért mesélem el, mert döbbenetes számomra, hogy rendszeresen beszél a lányról olyan stílusban, ami a lánynak rosszul esne, ha olvasná, a lány háta mögött próbálja fenntartani az érdeklődésemet (ami nincs, de ez neki még nem tűnt fel), és azt gondolja, hogy ha a lánnyal nem jön össze, akkor majd velem igen. Miután láttam, mennyire veszi komolyan, hogy együtt van valakivel. Az emberek furcsák, azt kell mondanom. És hogy akkor miért állok szóba vele? Tudom, én is furcsa vagyok - kíváncsi vagyok, mi lesz a sztori vége. Ennyi az egész.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai