Összezavarodtam

Nem nagyon tudom, mit csináljak, aminek talán az is lehet az oka, hogy nem kaptam egyértelmű indokot arra, miért nem kellek. Csak ilyen bullshitet, amivel nem tudok mit kezdeni. Hogy ő boldogtalan Magyarországon meg az életében, és azt hitte, ezen egy párkapcsolat segíthet, de most kiderült, hogy nem, mert arra ő alkalmatlan, és ezen csak az segíthet, ha jövőre elmegy a cége új irodájába dolgozni, mégpedig Vietnámba, és ezt ő rontotta el, és ne haragudjak, és nem gondolta, hogy ilyen rövid idő alatt is ekkora nagy fájdalmat tud okozni, és nem akarta, és nekem különben sincs okom sírásra, mert én egy tök boldog lány vagyok, tök jó életem van, ez is köztünk a nagy különbség, ami miatt nem illünk össze. És itt azért elgondolkodtam, vajon szerinte miért vagyok társkeresőn, miért van odaírva az adatlapomra, hogy komoly kapcsolatot keresek, vajon mennyire nagy boldogságra utal, hogy párt keresek, és akkor most azért dobott-e, mert nem vagyok elég depis, illetve mert a fájdalmaimat ügyesen mosoly mögé tudom rejteni.

Annyira igazságtalan az élet, hogy arra nincsenek szavak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai