Napi pozitív

- Az egyik tanítványomtól kaptam egy gyönyörű virágot és egy csomag csokit a szülinapomra, bár ma még nincs is szülinapom. Meghatódtam, már attól is, hogy tudja, mikor van a szülinapom, attól meg pláne, hogy még készült is rá :)


- K. visszajött Németországból, ahol a múlt hetet töltötte munka miatt, így másfél hét után végre megint volt edzés, és olyan jófej ez a pasi, hogy hozott nekünk szuvenírt, ahogy ígérte. Jófejsége határtalanságát az mutatja, hogy amikor kérdezte, mit hozzon, többen mondtuk, hogy Ritter Sportot, és lőn: hozott egy doboz mini Ritter Sportot, és mindenki kapott egy szemet. Szerencsére az első óra végén volt csokiosztás, különben lemaradtam volna róla. Még izomlázam van a félmaraton után, a térdem is fáj, úgyhogy a stepet is összeszorított foggal csináltam végig, a sima aerobicot meg nem is vállaltam be. Majd csütörtökön.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai