Húsvét takarékon

- Letöröltem az összes port.
- Felporszívóztam.
- Felmostam.
- Ragasztottam a szekrényre tavaszi meg húsvéti díszeket.
 

- A falon lógó képekre akasztottam egy szép kis folyondárt, amit nyakbavalónak kaptam Gabitól karácsonyra.

- Az asztal fölé ragasztottam fából készült, mini hímes tojásokat meg nyuszikákat.
- A másik asztalra kitettem a csodacsibét. Ha megnyomod a szárnyát, csipog, de valami elképesztő debil hangon. Pannitól vagy Mamától kaptam egyszer a szülinapomra. Imádom.
- Sütöttem pogácsát, csináltam sport szeletet.
- Főztem sonkát (füstölt-főtt lapockát) meg a sonkalében tojást, meg vettem retket és tormát, ami csíp, mint az állat, pedig állítólag nem csípős.
- Gondoskodtam a nyúl ajándékairól.
- De nem csináltam nagytakarítást.
- Nem festettem tojást, és nem is fogok most már, pedig egészen megjött a kedvem.

Ez egy ilyen takarék lángon égő húsvét. De azért igyekszem örülni neki, hogy itt van.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai