A hétfőm eddig

- Reggel 6 előtt már eltörtem a legfelső fürdőszobapolcot (üvegből volt), mert a fregoli leverte, amikor leengedtem, hogy levegyem róla a nadrágomat. Jó sok apró üvegszilánkot sikerült ezzel szétszórni, egybe bele is léptem, frenetikus.
- Reggel 7-kor már Ferihegyen voltam, ahol összesen heten búcsúztattuk Rékát. Most tök fura érzésem van, rossz, hogy nem lesz itthon. De biztos, hogy neki nagyon jó élmény lesz ez a kinti munka, meg azért Ibiza, szóval a szép környezet eleve adott.
- Rosszul vagyok. Nem tudom, mi van, de kissé émelygek, és nyűgös is vagyok. Lehet, hogy óra után lefekszem egy kicsit. Már ha egyáltalán megérkezik a tanítvány. (Kezdek mérges lenni. Még nem tudom, rá vagy magamra, de valakire határozottan be fogok rágni, ez egyre biztosabbnak tűnik.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai